lauantai 22. toukokuuta 2010

Sleeping in and eating out

Superlössö. Minä ja mun lauantai. Energiankeräämisviikonloppu alkoi kirjaimellisesti energian keräämisellä, sillä päivään on sisältynyt paljon syömistä, 10 tunnin yöunet ja siihen päälle tunnin päikkärit. Voi siis olla, että jotain pientä väsymystä oli tuossa viikolla kertynyt :)

Kävin kiertelemässä Karneval der Kulturen -festareilla, mutta jostain syystä olen näköjään vaan kuvannut mun ruokia :)

Akitatsu sushi oli huhujensa mukaisesti edullinen - viidellä eurolla sai tämän setin ja mukillisen vihreää teetä. Täytyy kyllä sanoa, että parempaakin sushia olen syönyt. Hauska tuossa paikassa se, että siellä on happy hour (kaikki puoleen hintaan) joka päivä aina kello 22.30 asti. Aika höveliä.



Pääsin vihdoin testaamaan pistaasipähkinäjätskiä, joka päihitti tuon perussuklaan mennen tullen. Olin vähän haaveillut Benin ja Jerryn kohtaamisesta, mutta tämä nyt sai korvata treffit poikien kanssa.



Tuplasin jälkiruokasaldon ostamalla festareilta tämän Belgialaisen vohvelin Nutellalla. OMG. HYVÄÄ! Aivan järkyttävän hyvää. Näitä saa muistaakseni myös Mauerparkista, joten taas yksi syy lisää sunnuntaisin tallustaa sinne!



Illalla oon vaan syöny lisää ja lukenut jotain blogeja ja katsonut toisella silmällä tuota Bayern - Inter -peliä, jossa oikeesti pojat voisi pärjätä vähän paremminkin. Muutenkin olisi hauskempaa, jos maaleja syntyisi vähän enemmän, pelaajat saisivat kesken pelin riisua paidan ja kamera ottaisi pikkusen enemmän lähikuvia noista pelaajista..

Oon myös kehitellyt kauhuskenaarioita hammaslääkäriin menosta, mutta kuukauden kestänyt hampaan vihlominen ei sekään enää jaksa kiinnostaa. Onneks on just sitten pitkät pyhäpäivät ja vakuutusyhtiöstä ei saa ketään kiinni kuka kertoisi mihin mun pitää mennä ja.. voisinkohan sittenkin odottaa elokuulle ja mennä Suomessa vasta??

Huomenna jos koettaisi olla vähän energisempi. Aamulla joogaa ja iltapäivästä olisi jotkut noihin festareihin kuuluvat beach partyt, joihin voisi tämän laiskan takapuolen ja särkevän hampaan viedä tuulettumaan.

Aber jetzt, guten Nacht alles, schlaf gut <3

3 kommenttia:

  1. Oi oi, hyvältä näyttää. Kyllä kelpais tällekin tytölle :P Ja menet nyt vaan sinne hammaslääkäriin! :)

    VastaaPoista
  2. Saksalaiset toden totta osaa makeat herkut. Kun mä olin siellä joskus opiskeluaikana yhdessä perheessä, niin aamupalaksi oli aina täytekakkua :-o

    Päivi*

    VastaaPoista
  3. Hei joo olen havainnut saman :D Hieman pelottaa että millaisena pullerona palaan syksyllä Suomeen. Ihan pitää alkaa muistuttaa itseään, että hedelmät ja kasvikset voisi lanseerata takaisin ruokavalioon - ja niitä lounaan kermajuustopastan päällä olevia rucola paloja lasketa päivän vihannesannokseksi :)

    VastaaPoista