perjantai 30. huhtikuuta 2010

Berliinin munkki

Mulla on sitten maailman ihanin tiimi täällä töissä. Sain läksiäiskassin, jossa Fazerin suklaata, pussillinen salmiakkia, Sisuja, Reissumies-ruisleipää (jonka kyllä pohdittiin olevan hieman seksistinen brändi ja ajateltiin sen muuttamista Reissuhenkilöksi), pieni pullo Finlandiaa, Moleskin Berlin muistikirja (johon oon jo ihan rakastunut) ja suomenlippu :) Ihan en mene vannomaan, että juhannuksena kuljen lippu kainalossa, mutta muut tavarat kyllä lähtee mukaan. Rinkka venyköön sen verran. Ai että! Tiedättekö niitä asioita, semmoisia hetkiä mistä on aina haaveillut? Niin kuin nyt vaikka omat häät tai sellaiset jutut.. No, mä oon kyllä aina haaveillut tällaisesta läksiäislahjasta ja siitä, että oon oikeesti muuttamassa ulkomaille!!


Kaiken kruunasi valtava berliinin munkki. Herkku, jonka mä niin vannoin syöväni ennen matkaan lähtöä ja ehdin juuri eilen miettimään, että se nyt sitten jäi tekemättä.. Eipä jäänytkään!

Tänään juhlimme ihanaisen ystäväni tupareita ja vappua. Aamulla herätys 5.30, hyppy 615 bussiin (joka on pienestä asti mulle ollut jotenkin maaginen bussinumero, sillä viehän se.. lentokentälle!) ja puolen päivän aikoihin pitäisi jalkojen astua Saksan maanpinnalle.

Seuraavat kuulumiset siis aidosti when waking up in Berlin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti